20 de desembre del 2017

Taller paral·lel a la preparació de l’exposició “Al borde del mundo”. Federico Guzmán.

A través del conveni de col·laboració entre l’IVAM i la Universitat Politècnica de València, la Facultat de Belles Arts de Sant Carles ofereix el taller de Federico Guzmán que s’ofereix en paral·lel a l’exposició que es presentarà a la galeria 3 de l’IVAM entre l’1 de febrer i el 20 de maig del 2018.

Dates: del 23 al 26 de gener i 1 de febrer del 2018

El taller tracta l’acció col·laborativa i la presència conscient a través d’un procés artístic transformador. La tasca consisteix en la realització d’un mural col·lectiu que té com a argument l’onada i l’oceà. Eixint del joc de la perspectiva i la il·lusió figura/fons, veurem com ens pensem onada mentre som en realitat oceà. Pintarem una forma que desborda els seus propis límits des d’un fons unificat. Abordarem el procés artístic com a espai de transformació no-dual. El taller, dirigit a tota mena d’artistes, proposa compartir quatre dies de pintura a l’IVAM al mateix temps que conversem i posem en comú la nostra experiència creativa.

INSCRIPCIÓ / MÉS INFORMACIÓ