20 maig del 2018

Taller per a la recuperació de la memòria de l’IVAM: Fins a cota d’afectació. Patricia Gómez i M. Jesús González.

A través del conveni de col·laboració entre l’IVAM i la Universitat Politècnica de València, la Facultat de Belles Arts de Sant Carles ofereix el taller Fins a cota d’afectació, amb les artistes Patricia Gómez i M. Jesús González, el resultat del qual es mostrarà en una exposició amb el mateix nom on es materialitzarà la memòria recuperada del museu.

Dates: del 4 al 6 de juny del 2018

Patricia Gómez (València, 1978) i M. Jesús González (València, 1978) proposen en aquest taller una tasca col·laborativa, aplicant una metodologia de recerca molt pròxima a l’arqueologia, per a reconstruir la memòria de la galeria 6 de l’IVAM a través de la documentació extreta dels arxius del museu. Els estudiants treballaran juntament amb les artistes durant el muntatge de l’exposició en la materialització de la memòria recuperada.

INSCRIPCIÓ / MÉS INFORMACIÓ