Beca Pedro Marco 25 Aniversari

Del dijous 3 de març al dilluns 24 d'abril de 2022

De dilluns a divendres d'11 a 14 h i de 16 a 18.30 h.

Des de l'any 1997 la Beca Pedro Marco, vinculada en primera instància al Departament de Dibuix i, posteriorment, a la resta de departaments de la nostra facultat, s'ha plantejat anualment com a convocatòria per al desenvolupament d'un projecte artístic vinculat a Requena i la seua comarca, amb la finalitat de promoure aportacions artístiques de l'àrea plàstica que contribuïsquen al foment i divulgació de l'entorn de Requena i la seua antiga vila. Com a celebració del 25 aniversari, aquesta exposició reuneix les obres dels 30 artistes premiats al llarg d'aquests 25 anys, que repassa el trànsit artístic valencià dels últims temps i fa visible la relació institucional entre Pedro Marco, l'Ajuntament de Requena i la nostra facultat.

L'exposició es pot visitar de dilluns a divendres d'11 a 14 h i de 16 a 18.30 h.

25 Aniversario Beca Pedro Marco – Exposición Sala Josep Renau

Descarga el cartel haciendo click aquí