Vine a l’Espai en Vitrina i pega una mirada als projectes del Màster en Animació!

08 de novembre del 2018

Juntament amb el Prime the Animation, van aterrar al nostre Espai en Vitrina els projectes de l’alumnat del segon curs del Màster en Animació.

L’exposició, comissariada per M. Ángeles López Izquierdo, es compon de quatre projectes que pertanyen als treballs de final de màster dels alumnes. A continuació us donem tota la informació sobre els treballs i els seus animadors. Tenim, d’una banda, Lovely Lonely Rita, el projecte en què participen Laura Giner, Mar Reig, Alejandro Ocaña i Marisa Alcaraz. In Between, de Juanse Bossano, Nacho Company i Nacho Trueba. Les mosques només viuen un dia, de Mauro López, Daniela Zapata, Sergio Ciborro i Belén Fuentes. I finalment, Fogfy Hog, d’Arsi Eltermann i Simeón Mora.

Vine i fes un tastet dels quatre curts que es van covant i segueix-los a les xarxes socials per no perdre’t detall del rumb que prenen. Tots fan goig. L’enhorabona!

Comissària: M. Ángeles López Izquierdo