William Morris, un creador per naturalesa

Exposició a l’Espai en Vitrina, fins al 14 de febrer del 2020

14 de enero de 2020

Aquest projecte es va idear com un homenatge a William Morris (1834 -1896), un britànic que va voler contribuir a fer més bella la vida en època victoriana. En aquest àmbit reflexionen 56 creadors que participen en el projecte amb el suport del Departament de Dibuix (UPV), la Facultat de Belles Arts de la Universitat Politècnica de València, la Universitat Nebrija, l’EASD València i altres artistes convidats de caràcter internacional, que han pres William Morris com a nexe d’inspiració per a fer les seues obres.

Artistes participants des de la Facultat de Belles Arts de la Universitat Politècnica de València: Manuel Martínez Torán, Ana Tomás, Toni Simarro, Tania Ansio, Emilio Espí, David Heras, Susana García Rams, Sergio Rodríguez, Victoria Esgueva, Carolina Maestro, Antonio Alcaraz, Jonay Cogollos, Alejandro Rodríguez, Amparo B. Wieden, Álvaro Sanchis, Rubén Tortosa, Fernando Evangelio, Victoria Cano, Marina Puyuelo, Paula Santiago, Melani Lleonart, Geles Mit, Ángeles López, Felicia Puerta, Enrique Ferré, Andrea Familiar, María Fernández Sánchez, Sara Gurrea, Rosángela Aguilar, Roberto Giménez, Lola Alamar, Modesto Maestro, Carmen Grau i Chele Esteve.

Comissariat: Chele Esteve i Ricardo Moreno (professor de l’EASD València).

El cartell de l’exposició es pot consultar açí