De guixos i projectes

Exposició a Espai en Vitrina, fins el 4 de març del 2020

19 de febrer del 2020

Si entenem l'escultura per l'estricte vincle de l'ésser amb l'espai que el circumda, és imprescindible col·locar el treball d'Oteiza com a referent indiscutible d'aquest binomi. Si a més, afegim l'empremta de l'esbós, de la maqueta, del divertiment intimista del que és xicotet, dón la matèria esdevé en joc de conceptes, és un bon punt de partida per iniciar-se aquells que somien en Escultura.

Artistes que participen, estudiants de la Universitat Senior UPV:

Vicente Adell Ferrando, Pepa Barreira Pérez, Carmen Amparo Boluda Folch, Francisco Ramón Burguera Falcó, Benjamín Carreres Sancho, Carmen Delgado de Arnaiz, Purificación Degracia Gil, Mariano García Gregorio, Mª Ángeles Gómez Fernández, Mario Gomis Segarra, Julia Hernández García, Antonio Martínez Mata, Juan José Miralles Insa, Enrique Mor Roig, Mª José Peiró Sampayo, Agustina Pérez Martínez, Mª Jesús Placer Portela, Isabel Planells Albors, Victoria Ramón Sales, Joan Francesc Richart Rufino, Luis Hipólito Sanchis Alos, Ximo Santapau Sorio, Higinio Tel Orengo y Eusebi Vicente García.

Comissari: Jaume Chornet Roig.

Pots consultar el cartell de l'exposició açí