Naix "RARA&INVERTIDA". Muestra de cultura

6 i 7 de maig de 2024. Auditori Alfons Roig y Sala Blava de la Facultat de BA.

RARA&INVERTIDA és una mostra de cultura audiovisual queer que, des de l'Universitat Politècnica de València, trata de celebrar la diversitat i la creativitat en l'àmbit audiovisual.

Surt amb el propòsit de compartir i visibilitzar la diversitat d'expressions culturals i artístiques dins l'àmbit queer. Un espai on convergeixen produccions audiovisuals que exploren i reflexionen sobre temes relacionats amb la representació de la identitat de gènere, l'orientació sexual, problemàtiques derivades, activisme, i molts altres aspectes fonamentals de l'experiència LGBTQ+.

Les jornades es realitzaran els dies 6 i 7 de maig a l'Auditori Alfons Roig i a la Sala Blava de la Facultat de Belles Arts de l'UPV.

Direcció y coordinació: Carmelo Gabaldón y Jorge Vaño

Consulta el programa detallat aquí.