Dissenyant la campanya gràfica del PAM!24

Del 7 de juny de 2024 al costat de secretaria

Esta exposició arreplega una mostra de les propostes d’imatge gràfica per a promocionar el PAM24!, realitzades per l’alumnat de segon curs del Grau en Disseny i Tecnologies Creatives en l’assignatura Elements del Disseny.

Els treballs exhibixen diferents interpretacions i punts de vista dels conceptes i valors que definixen un esdeveniment com el PAM!, mostra d’art que naix en 2013 amb l’objectiu d’exercir com a aparador i ferramenta de llançament per a les obres dels estudiants del Màster en Producció Artística, el Màster en Arts Visuals i Multimèdia, el Màster en Conservació i Restauració de Béns Culturals i el Màster en Gestió Cultural.

En este projecte, el major repte ha sigut comunicar de manera efectiva un esdeveniment amb característiques tan complexes, com per exemple, parlar d’art sense recórrer a tòpics i amb un llenguatge adaptat a les necessitats de comunicació actuals. El concepte creatiu desenvolupat pels estudiants, a més, havia de ser capaç de generar un sistema visual adaptable a múltiples formats, també conegut en la terminologia professional com a imatge coordinada.

Realitzar un exercici amb unes característiques similars a les d’un encàrrec real és una oportunitat per a posar en pràctica els coneixements adquirits en el grau, permetent a l’alumnat enfrontar-se a un desafiament real en el qual el treball en equip és una ferramenta fonamental. Per tant, la vinculació amb l’àmbit professional és indispensable per a promoure una formació alineada amb les necessitats de les indústries creatives.

Volem destacar la gran professionalitat amb la qual el nostre alumnat s’ha enfrontat a l’encàrrec i la importància que té elaborar estratègies de col·laboració entre els diferents títols d’esta casa. Fomentar sinergies entre les diferents disciplines creatives ens oferix un camp d’estudi i experimentació amb múltiples possibilitats creatives.

Comissàries:

Álvaro Sanchis (Universitat Politècnica de València)

Melani Lleonart (Universitat Politècnica de València)

Ainhoa Fernández (Universitat Politècnica de València)

Professors d’Elements del disseny
Grau en Disseny i Tecnologies Creatives