7 d'abril del 2020

Des del Vicedeganat de Cultura de la Facultat de Belles Arts us comuniquem que la celebració de PAM!20, que estava prevista per a l'última setmana de maig, es posposa al mes de novembre del 2020.

Volem agrair a la Fundació Hortensia Herrero el seu ferm compromís amb PAM! i la flexibilitat mostrada per a posposar les dates de la convocatòria PAM!20, davant la situació excepcional en la qual ens trobem. També a l’EMT València, a la Filmoteca Valenciana i a la marca Liquitex (The Fine Art Collective ), amb qui llançàrem les convocatòries TransportArt, ShortPAM i Liquitex White Walls.

PAM!20 continuarà estant dirigit a l'alumnat matriculat en el curs 2019-2020 en els màsters oficials del nostre centre: Màster en Producció Artística, Màster en Arts Visuals i Multimèdia, Màster en Gestió Cultural i Màster en Conservació i Restauració de Béns Culturals.

Anirem concretant dates i terminis de convocatòries atenint-nos a les directrius que vaja plantejant la UPV, i us mantindrem puntualment informats, tenint com a escenari previsible el citat mes de novembre.

Gràcies per la vostra comprensió i suport, i molt d’ànim i salut!