VI Congrés Internacional d’Investigació en Arts Visuals ANIAV 2024

Del 3 al 5 de juliol de 2024

Els dies 3, 4 i 5 de juliol se celebra el VI Congrés INTERNACIONAL D’INVESTIGACIÓ EN ARTS VISUALS ANIAV 2024. EX±ACTE.

Serà en diferents espais de la Facultat de Belles arts de la Universitat Politècnica València

La inscripció com a assistents està oberta fins a l’1 de juliol

El llibre d’actes estarà disponible en xarxa a partir del 3 de juliol

Podeu consultar el programa general i les comunicacions en la web:

Per a aquest congrés s’han acceptat 152 comunicacions, 52 en línia i 100 presencials.

Per a aquest congrés s’han acceptat 152 comunicacions, 52 en línia i 100 presencialsEntre els participants hi ha professors, doctorands i artistes investigadors de diferents Universitats espanyoles, llatinoamericanes, italianes i portugueses.

A més de les comunicacions, que són el nucli del congrés hi ha dues conferències:

Conferència inaugural a càrrec d’Ingrid Merino (prestigiosa artista i investigadora Xilena) i la

conferència de clausura a càrrec de Miguel Ángel Hernández (professor, assagista i escriptor amb una àmplia trajectòria i llibres publicats)

També comptarem amb una taula redona sobre Reptes en la investigació en les facultats de Belles arts.

Finalment, hi haurà una sèrie d’activitats paral·leles que anomenem espai en Xarxa, on es presentaran diversos projectes, llibres i visitarem l’exposició del Laboluz en el CCCC i l’exposició Una matriu ferida. Clivelles de la creativitat artificial, en l’Espai N-1 de la Biblioteca de la UPV.