MOBILE de Alberto Bernal al Jardí de BBAA

Us convidem per aquest divendres, 14 d'octubre de 2022 a les 12hores, al Jardí semicircular de la Facultat de Belles Arts de València (UPV) al concert-performance MOBILE d'Alberto Bernal. Obra per a grup de percussió, caminant i performers.

Posterior al concert hi ha una xerrada al mateix espai del jardí, del mateix compositor Alberto Bernal que comentarà la seua obra (es repartirà un codi QR per accedir aquest dia a les obres comentades amb el vostre mòbil, s'aconsella portar auriculars).

Aquesta activitat forma part de PC_ACTS 2022 (Propostes Culturals d'Art, Ciència, Tecnologia i Societat) de l'Àrea d'Acció Cultural de la Universitat Politècnica de València, amb la participació del grup de percussió Synergein Project i la col·laboració de la Facultat de Belles Arts de València i del grup de recerca Laboratori de Creacions Intermèdia (LCI) del Dept. Escultura.

Marc Moreno i Miguel Molina

Enllaç al vídeo de la performance: https://www.youtube.com/watch?v=Agp1blHrVyc