Esther Ferrer i Mira Bernabeu es reuneixen a la Facultat de Belles Arts amb el seu IMAGEN [N] VISIBLE

11 de novembre del 2019

El divendres 23 de novembre a les 12:30 a l'Auditori Alfons Roig de la nostra facultat a la UPV, s'organitza el col·loqui entre els artistes Esther Ferrer i Mira Bernabeu amb motiu de la presentació de la IV edició de Congrés de recerca en Arts visuals ANIAV que se celebrarà a València el juliol 2019 amb el títol Imagen[N]visible, i que abordarà el paper de la imatge en la creació contemporània des de la perspectiva de creadors, teòrics i artistes. En l'acte procedirem també a la presentació de el número 3 de la Revista d'Investigació ANIAV.

Comptem amb la presència de l'Artista Esther Ferrer (Premi Nacional d'Arts Plàstica 2008 i premi Velázquez d'Arts Plàstiques 2014) que amb motiu de la seua exposició a la Galeria Visor conversarà amb l'artista i galerista Mira Bernabeu a l'respecte de la imatge i sobre els diferents papers que juga en la seua obra, en la qual la consciència de el temps forma un fil conductor fonamental.

Aquest col·loqui està dirigit a alumnes de grau, màster i doctorat, professors, artistes, investigadors en arts visuals i públic en general.

L'entrada és gratuïta i per obtenir un certificat d'assistència cal inscriure en el següent link, també podeu consultar el cartell açí, us esperem!